16 SIERPNIA: Tup. tup, tup...

  No i tak. Postanowiłam zaangażować się w prace w ogrodzie... no i się zaczęło. Gdy wcześniej traciłam czas ( no może nie zawsze ) będąc na komputerze czy w ogrodzie teraz mi go brakuje. Najchętniej zmieniłabym cały ogród, dom a także własność mojej kochanej babci. No może nie całkiem, ale dodałabym sporo od siebie. Tak naprawdę zostały mi tylko dwa tygodnie wakacji - cóż za katastrofa! Uwierzycie - tylko 14 dni. To nawet nie jest 1/10 całego roku!!! No ale cóż - leniowi się należało. A w roku szkolnym mało czasu, a na dodatek dzień coraz krótszy. W dodatku mam zamiar wystartować w olimpiadzie, więc czas zakasać rękawy. Mam mnóstwo pomysłów więc może zacznę od moich cudownych znalezisk z których ostatnio czerpię dużo informacji.

Po pierwsze strona NAOGRODOWEJ.PL . Jest wspaniała. Po prostu uwielbiam to miejsce. Znalazłam tam dużo ciekawych pomysłów.

Na następnym miejscu czeka już JUSTMYDELICIOUS.COM  . Znajdziesz tam przepisy na same pyszności. Ja głównie korzystam z przepisów na wszelakiego rodzaju ciasta i ciasteczka, ale czynię też pierwsze kroki w przekształcaniu schabowego z ziemniakami ( choć nie lubię jeść dużo mięsa, lubię się dobrze najeść, choć nie zawsze ).

Zaraz potem czekają już zapasy na zimę, czyli MOJETWORYPRZETWORY.BLOGSPOT.COM, gdzie znajdziecie wspaniałe przepisy na smakołyki do spizarni.

Ostatnio zaglądam też do bloga Kasi KATARZYNABELLINGHAM.BLOGSPOT.COM . Otóż właśnie w tym miejscu oglądam wspaniałe twory ludzkich rąk w połączeniu z naturą. Daje to wspaniale efekty, które chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć.

No tak a to wszystko przez moją kochaną rodzinkę, która wychowała mnie w przyjaźni z naturą, a gdy przeprowadziliśmy się na wieś kompletnie zwariowałam.

Resztę opiszę w następnym poście. Dodam też kilka zdjęć jeśli wcześniej wstanę i uda mi się zwerbować aparat. Dobranoc :).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9 MARCA

15 MARCA: Wielkanocne kartki